CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

dinsdag 20 mei 2008

DING 4 & 5




Begint het leuk te vinden om te onderzoeken hoe alles werkt! Het is nog steeds erg wennen maar boekt vooruigang.


Mijn netvibes is gelukt en ziet er leuk uit, al zeg ik het zelf. RSS van de collega's blogs is reeds ook al toegevoegd en orde geschept met tabs.


Maar toen kwam ik bij Technorati.com.....enfin lid worden was niet zo moeilijk, maar toen kon ik een code krijgen voor een sjabloon die ik kan toevoegen op mijn blog. Handig dacht ik, dus ik copieƫr die code maar waar in godsnaam moet ik die dan weer plakken op mijn blog???


Wie o wie weet dat...please help me

1 reacties:

Karolien Selhorst zei

Bedoel je dat je een code (html) kreeg voor een blogsjabloon? of een code voor een 'widget'? Voor beide zaken moet je kijken bij 'indeling' van je blog-dashboard, maar het zijn toch twee verschillende dingen.
laat maar iets weten, Karolien